Sunday, November 9, 2008

banduan



Seorang lelaki baru saja keluar dari penjara.. selama tujuh tahun dia berada dalam penjara dan selama itu lah dia tidak dapat melakukan hubungan seks... Kerana tidak dapat menahannya lagi.. akhirnya dia bertemu dengan seekor kambing dan dia melakukannya dengan kambing tersebut. Beberapa lama kemudian kambing tersebut bunting..Lelaki tersebut ketakutan kerana bimbang jika anak kambing nanti bersifat setengah manusia dan setengah kambing.
Pada masa kambing itu melahirkan anaknya.. lelaki tersebut menunggu untuk melihatnya..Dan pada masa kaki anak kambing itu hendak keluar dia berharap semoga kakinya adalah kaki kambing dan bukannya kaki manusia... ternyata yang keluar adalah kaki kambing dan lelaki itu berkata "selamat".
Pada masa badannya pula hendak keluar dia berharap lagi semoga badannya adalah badan kambing..dan bukanlah badan manusia... dan ternyata yang keluar adalah badan kambing lalu lelaki itu berkata "selamat".
Dan yang terakhir dia berharap semoga kepala yang keluar adalah kepala kambing dan bukannya kepala manusia.. ternyata yang keluar adalah kepala kambing... maka sambil tersenyum dia menjerit "selamattttttttt".
Lalu lelaki itu dengan gembiranya berjalan pergi meninggalkan tempat itu sambil bersiul hinggalah tiba-tiba terdengar bunyi dari anak kambing itu...
"Ayahhhh......." ####!*@#^#^!...

No comments: